Online bestelsysteem!
Ontzorgt jou...

...bij het aanschaffen van je bedrijfskleding en persoonlijke beschermingsmiddelen

Geeft het jou soms ook aardig wat stress om voor elk personeelslid de juiste kleding en/of persoonlijke beschermingsmiddelen aan te schaffen binnen jullie budget? Dan hebben wij de oplossing voor jou. Je kunt kosteloos gebruik maken van ons online bestelsysteem voor bedrijven.

Wat houdt het online bestelsysteem in?

Het online bestelsysteem is zo ingericht dat de persoonlijke bestelomgeving met assortiment, kledingmaat en budget verbonden zijn aan het werknemersprofiel. Hierdoor is het mogelijk dat de werknemer eenvoudig zelf de bestelling plaatst. Terwijl de werkgever zicht heeft op het volledige bestelproces en de gemaakte kosten. Het systeem biedt ook complete productinformatie en is gekoppeld aan onze voorraad. Op die manier kunnen wij de bestelling direct in gang zetten. Via het dashboard kunnen jij en je medewerkers snel en makkelijk kleding en/of persoonlijke beschermingsmiddelen bestellen. Ook vind je informatie zoals bestelhistorie en budget overzichtelijk bij elkaar. Je hoeft geen bestellingen meer uit te werken in complexe Excel sheets of mails, maar je bestelt gewoon met een paar drukken op de knop.
Het systeem kan volledig in jullie huisstijl gepersonaliseerd worden.
Voordat het online bestelsysteem wordt aangemaakt is het praktisch om een passessie te doen zodat per persoon, per kledingstuk de juiste maat in het systeem wordt gezet.
Daarnaast krijg je een melding wanneer je persoonlijke beschermingsmiddelen aan vervanging toe zijn of gekeurd moeten worden.

Wil je meer informatie of gebruik gaan maken van ons online bestelsysteem? Neem dan contact op via de mail: kleding@opthofbv.nl.